Menu Luk

Bliv medlem

Tag din ægtefælle, kæreste, moster eller nabo ved hånden og meld dig ind i en levende musikforening. Du vil få gode musikalske oplevelser, og som medlem er du med til at sikre et godt fundament for en fortsat aktiv forening, der satser på kulturel kvalitet i Rebild Kommune.
Gratis koncertadgang for medlemmer
Som medlem har man gratis adgang til Musikforeningens ordinære koncerter.
NB! Hvis du er forhindret i at komme til en af foreningens koncerter, har du som medlem mulighed for at lade  et familiemedlem eller en god ven benytte dit medlemskort. Dette gælder kun for koncerter afholdt af Rebild Musikforening.
Medlemskab af Rebild Musikforening for året 2024 koster:Voksne: 350 kr.
Betaling af medlemskort kan ske til Sparekassen Danmark, kontonummer:
9070-2070472212  –  Opgiv navn og adresse samt e-mailadresse
Medlemskort udleveres ved sæsonens første koncert eller – hvis man er forhindret – ved den efterfølgende koncert.

Gratis adgang for unge under uddannelse.

Gratis adgang til andres koncerter
Desuden har medlemmer gratis adgang til koncerter i de musikforeninger, som foreningen har samarbejde med mod fremvisning af medlemskort eller girokvittering, – det gælder:

Aars
Hobro
Viborg
Skive
Thisted

NB! Ved enkelte koncerter opkræves dog ekstra betaling, hvilket vil fremgå af programmet.
Betaling af medlemskab
Du kan evt. henvende dig til formanden, Bjørn Magnussen,  Enebærvej 6, 9530 Støvring
tlf. 29 80 26 05 – eller pr.e-mail: rebildmusikforening@gmail.com